Dhuratat e dorës së dytë mund të tejkalojnë dhuratat tradicionale këtë Krishtlindje, pasi shumica e njerëzve në ekonomitë më të mëdha të Evropës planifikojnë të blejnë artikuj “të përdorur” këtë sezon festash. Cilat kombe dhe breza po e udhëheqin këtë revolucion dhe cilët po e pengojnë?
Rritja e kostos së jetesës dhe shqetësimet në rritje për çështjet klimatike po nxisin një rritje të dhuratave të dorës së dytë, pasi këto artikuj janë vendosur të dominojnë zgjedhjet e konsumatorëve këtë Krishtlindje.
Në Mbretërinë e Bashkuar, 83% e njerëzve thonë se do të ishin të lumtur të merrnin një dhuratë “të përdorur” dhe 68% e blerësve planifikojnë të shpenzojnë një pjesë të buxhetit të tyre për të. Shkalla shkon deri në 83% në mesin e Gjeneratës Z, sipas Raportit të Rifillimit 2024.
Dhuratat më të njohura të dorës së dytë në Britani këtë Krishtlindje pritet të jenë pajisjet elektronike (55%), artikujt sportivë (47%) dhe mobiljet (42%).
Gjermani: Fryma e qëndrueshmërisë nxit blerjet e dorës së dytë
Ndërsa blerja britanike e dorës së dytë udhëhiqet kryesisht nga arsye financiare (63%), qëndrueshmëria është qëllimi kryesor për gjermanët (52%), thotë Shoqata e Shitjes me Pakicë të vendit HDE.
Një tjetër ndryshim është se dhuratat e ricikluara janë shumë më pak të njohura mes të rinjve në Gjermani, pasi brezi 16-24 i vendit në masë dërrmuese (73%) preferon mënyrën tradicionale të blerjes së dhuratave. Megjithatë, shumica e blerësve gjermanë (63%) janë të gatshëm t’i drejtohen dhuratave të përdorura.
Artikujt më të njohur “të përdorur” në vend pritet të jenë “shtëpi dhe dekor” (67%), aksesorë (62%), elektronikë (58%) dhe veshje (51%).
Spanja: Anëtarët e familjes do të marrin më shumë dhurata të përdorura
Spanjollët janë më të kujdesshëm, por ende të hapur ndaj dhuratave të përdorura, me 55% që konsiderojnë blerjen e tyre dhe 50% të lumtur që i marrin ato.
Ashtu si në Mbretërinë e Bashkuar, brezat më të rinj (66% e 18-24 vjeç) po e shtyjnë këtë trend, sipas hulumtimit nga Milanuncios dhe Appini. Shumica e dhuratave të përdorura pritet t’u shkojnë anëtarëve të familjes (70%), miqve (56%) dhe partnerëve (54%).
Artikujt më të njohur do të jenë videolojërat (47%), objektet dekorative (39%) dhe produktet kulturore/argëtuese (39%).
Italianët: Shumë të vetëdijshëm për të dhuruar sende të përdorura?
Në Itali, ekziston një distancë e dukshme midis blerjes dhe marrjes së dhuratave të përdorura, të cilat mund të lidhen me faktorë psikologjikë ose gjykimi.
Shumica dërrmuese e njerëzve, 82%, do të hapnin me kënaqësi dhuratat e përdorura. Nga ana tjetër, ata që mendojnë të dhurojnë sende të përdorura janë vetëm 44%. Norma shkon deri në 76% vetëm në rastet kur produkti është dukshëm më i lirë dhe në gjendje perfekte.
Megjithatë, italianët që konsiderojnë blerjet e dorës së dytë janë jashtëzakonisht të bindur për zgjedhjen, pasi 79% e tyre janë të gatshëm të blejnë deri në pesë produkte.
Librat janë dhurata më e popullarizuar e ricikluar (51%) në Itali, pasuar nga veshjet dhe pajisjet e vogla shtëpiake me 28%, sipas një studimi nga Wallapop.
Blerësit francezë nuk binden plotësisht nga tregu i dorës së dytë
Një sondazh i OpinionWay/Bonial thotë se vetëm një në tre francezë (33%) do të blinte dhurata të përdorura për Krishtlindje.
Një tjetër sondazh, nga gjigandi i tregtisë elektronike Rakuten, e vendos normën në 50%, më shumë se 32% nga Krishtlindjet në 2018. Ashtu si në Itali, produktet kulturore janë dhuratat më të preferuara të dorës së dytë (46%), pasuar nga veshjet (41%) dhe lodrat (38%).
Sipas OpinonWay, shtysa kryesore për blerje të dorës së dytë në Francë është kursimi i parave (63%) e ndjekur nga arsyet ekologjike (27%). Trendi i dorës së dytë është më i fortë me gjeneratat e reja (18-24 vjeç)./Euronews