Fiumicino i Romës vendos një rekord të ri për fermën diellore më të madhe të një aeroporti në Evropë. Pamja nga lart sheh 55,000 panele diellore, të instaluara pranë njërës prej pistave.
Aeroporti Fiumicino i Romës ka gjetur një mënyrë të re për të përdorur tokën e zbrazët së bashku me pistat – duke e mbuluar atë me 2.5 km panele diellore.
Duke krijuar fermën diellore më të madhe në një aeroport kudo në Evropë, energjia elektrike e prodhuar nga panelet do të përdoret brenda aeroportit dhe do të zvogëlojë varësinë e tij nga karburantet fosile.
Instalimi i ri do të ndihmojë Aeroportin Leonardo da Vinci të Romës Fiumicino të arrijë objektivin e tij për të qenë zero neto deri në vitin 2030, shumë më shpejt se sa synojnë shumica e aeroporteve të tjera.
Ferma diellore e Aeroportit të Romës: A është e dukshme nga fluturimet?
Pasagjerët që fluturojnë në Romë, e cila mirëpret 50 milionë pasagjerë në vit, do të shohin pamjen e 55,000 paneleve diellore. Ato janë instaluar përgjatë anës lindore të pistës tre.
Instalimi i tyre do të reduktojë emetimet e CO2 të aeroportit me më shumë se 11,000 tonë në vit, ekuivalente me përdorimin e energjisë së 1,477 shtëpive për një vit.
Ky është vetëm fillimi i planeve të aeroportit të Romës për energjinë diellore. Ata planifikojnë të instalojnë më shumë panele rreth aeroportit gjatë pesë viteve të ardhshme, duke shpresuar përfundimisht të prodhojnë energji të mjaftueshme për të furnizuar me energji 30,000 shtëpi italiane.
Sipas një dekreti ministror italian, shpresohet se toka të tjera të papërdorura mund të përdoren për burime të rinovueshme.
“Ligji përfshin të gjitha ato zona si guroret e braktisura apo zonat midis autostradave dhe hekurudhave,” tha ministri italian i Mjedisit. “Ka kaq shumë sipërfaqe toke në Itali që nuk mund të përdoren për bujqësi dhe që mund të ripërdoren për këto lloj projektesh”.
A kanë aeroportet emetime të larta të karbonit?
Po, duhet shumë energji për të fuqizuar një aeroport, prandaj shumë prej tyre kanë objektiva për të ulur emetimet e tyre të karbonit.
Duke përdorur tokën e aeroportit për të gjeneruar energji të rinovueshme, aeroportet mund të zvogëlojnë varësinë e tyre nga karburantet fosile duke kontribuar në tranzicionin e gjelbër.
Marco Troncone, CEO i Aeroporti di Roma, tha për Euronews Travel se si ferma e re diellore do të ndihmojë aeroportin të bëhet zero neto.
“Këto zgjidhje, si përdorimi i energjive të rinovueshme, kryesisht sistemet fotovoltaike, së bashku me automjetet elektrike për të lëvizur nëpër aeroport, janë pjesë e tranzicionit të gjelbër. Ky është vetëm hapi i parë në një proces që do ta çojë aeroportin në arritjen e emetimeve neto zero në katër deri në pesë vitet e ardhshme”, tha ai. /Përgatiti: ekofin.al, marrë nga Euronews