Close Menu
Ekofin
    Të Fundit

    “The Economist”: Bumi i turizmit në Shqipëri si përfitim i papritur për Jared Kushner

    18:06 - Korrik 17, 2025

    Grupi OTP renditet ndër bankat me performancën më të mirë në Evropë për të dytin vit radhazi

    16:39 - Korrik 17, 2025

    Euros nuk po “i dihet fundi”, zbret në një tjetër pikë të ulët historike të këmbimit me lekun

    15:40 - Korrik 17, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram X (Twitter) LinkedIn
    EkofinEkofin
    Subscribe
    • Kreu
    • Aktualitet
    • Ekonomi
    • Biznes
    • Tregje
    • Turizëm
    • Green
    • Shëndet
    • Të tjera
    • Bota
    • Blog
    Ekofin

    Gjigandët japonezë të makinave Nissan, Honda dhe Mitsubishi drejt bashkimit

    22:58 - Dhjetor 23, 2024 Bota
    Shpërndaje
    Facebook Twitter Pinterest Email WhatsApp

    Bashkimi i kompanive Nissan, Honda dhe Mitsubishi Motors do të krijonte prodhuesin e tretë më të madh të makinave në botë për shitjet.

    Lajmet për një bashkim të mundshëm u shfaqën në fillim të këtij muaji, me raporte të pakonfirmuara që thanë se bisedimet për një bashkëpunim më të ngushtë pjesërisht u nxitën nga aspiratat e prodhuesit tajvanez të iPhone, Foxconn për t’u lidhur me Nissan, i cili ka një aleancë me Renault SA të Francës dhe Mitsubishi.

    Ekofin Media
    Ekofin Media
    Ekofin Media

    Një bashkim mund të rezultojë në një kompani gjigante me vlerë më shumë se 50 miliardë dollarë (48 miliardë euro) bazuar në kapitalizimin e tregut të të tre prodhuesve të makinave. Së bashku, Honda dhe aleanca Nissan me Renault SA të Francës dhe prodhuesin më të vogël të makinave Mitsubishi Motors do të fitonin shkallë për të konkurruar me Toyota Motor Corp. dhe me Volkswagen AG të Gjermanisë.

    Toyota ka partneritete teknologjike me prodhuesit japonezë të makinave Mazda dhe Subaru.

    Edhe pas një bashkimi, Toyota, e cila nxori 11.5 milionë automjete në vitin 2023, do të mbetet prodhuesi kryesor japonez i makinave. Nëse bashkohen, tri kompanitë më të vogla do të prodhonin rreth tetë milionë automjete. Në vitin 2023, Honda prodhoi 4 milionë dhe Nissan prodhoi 3.4 milionë. Mitsubishi Motors pak më shumë se një milion.

    Nissan, Honda dhe Mitsubishi njoftuan në gusht se do të ndajnë komponentë për automjetet elektrike si bateritë dhe softuerin e përbashkët kërkimor për drejtimin autonom për t’u përshtatur më mirë me ndryshimet e përqendruara rreth elektrifikimit, pas një marrëveshjeje paraprake midis Nissan dhe Honda të vendosur në mars.

    Honda, prodhuesi i dytë më i madh i makinave në Japoni, shihet gjerësisht si partneri i vetëm japonez i mundshëm i aftë për të shpëtuar Nissan, i cili ka pasur vështirësi pas një skandali që filloi me arrestimin e ish-kryetarit të saj Carlos Ghosn në fund të 2018 me akuzat për mashtrim dhe keqpërdorim të aseteve të kompanisë, pretendime që ai i mohon. Ai u lirua përfundimisht me kusht dhe u arratis në Liban.

    Përparësitë e sipërmarrjes së përbashkët

    Nga Nissan, Honda mund të marrë SUV të mëdhenj të bazuar në kamion, si Armada dhe Infiniti QX80 që Honda nuk i ka, me kapacitete të mëdha tërheqëse dhe performancë të mirë jashtë rrugës, Sam Fiorani, nënkryetar i AutoForecast Solutions, tha për Associated Press.

    Nissan gjithashtu ka vite përvojë në ndërtimin e baterive dhe automjeteve elektrike, dhe sistemeve motorike hibird-elektrike me gaz që mund të ndihmojnë Hondën në zhvillimin e automjeteve të veta elektrike dhe gjeneratës së ardhshme të hibridëve, tha ai.

    Por kompania tha në nëntor se do të shkurtonte 9,000 vende pune, rreth 6% të forcës së saj globale të punës dhe do të zvogëlonte kapacitetin  global të prodhimit me 20% pasi raportoi një humbje tremujore prej 9.3 miliardë jen (58.6 milion €).

    Kohët e fundit ajo riorganizoi menaxhimin e saj dhe Makoto Uchida, shefi ekzekutiv i saj, pati një ulje rroge prej 50% për të marrë përgjegjësinë për problemet financiare, duke thënë se Nissan duhej të bëhej më efikas dhe t’i përgjigjej më mirë shijeve të tregut, rritjes së kostove dhe ndryshimeve të tjera globale.

    Perspektiva e kredisë është ulur

    Fitch Ratings kohët e fundit uli perspektivën e kredisë së Nissan në “negative”, duke përmendur përkeqësimin e përfitueshmërisë, pjesërisht për shkak të uljes së çmimeve në tregun e Amerikës së Veriut. Por vuri në dukje se ajo ka një strukturë të fortë financiare dhe rezerva të forta parash që arritën në 1.44 trilion jen (9 miliardë euro).

    Të hënën, aksionet e Nissan-it të tregtuara në Tokio fituan 1.6%. Ato u hodhën më shumë se 20% pasi lajmet për bashkimin e mundshëm u publikuan javën e kaluar. Aksionet e Honda-s u rritën me 3.8% pas lajmeve. Fitimi neto i Honda-s ra gati 20% në gjysmën e parë të vitit fiskal prill-mars nga një vit më parë, pasi shitjet në Kinë ranë gjithashtu./Euronews

     

     

    Ekofin Media
    Ekofin Media
    honda makinat mitsubishi nissan shitjet
    Shpërndaje. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Të ngjashme

    Buxheti i BE-së, si do të ndahen 2 trilionë eurot, 100 miliardë euro për Ukrainën

    09:31 - Korrik 17, 2025

    Serbia rrit pagën minimale në 500 euro, paralajmëron rritje tjetër në 1 janar 2026

    06:46 - Korrik 17, 2025

    BE propozon buxhet rekord prej 2 trilionë eurosh për vitet 2028–2034

    17:09 - Korrik 16, 2025
    Komento
    Leave A Reply Cancel Reply

    Ekofin Media
    Ekofin Media
    Ekofin Media
    Ekofin Media
    Kryesore

    “The Economist”: Bumi i turizmit në Shqipëri si përfitim i papritur për Jared Kushner

    gazetar_218:06 - Korrik 17, 20250

    Nëse planet e tij ecin përpara, Kushner do të presë që qeveria të gjejë burime…

    Euros nuk po “i dihet fundi”, zbret në një tjetër pikë të ulët historike të këmbimit me lekun

    15:40 - Korrik 17, 2025

    Rriten me 45% bizneset e huaja të regjistruara në Shqipëri në 3-mujorin e dytë të vitit

    13:11 - Korrik 17, 2025

    Trendet e tregtisë, rriten eksportet në drejtim të Kosovës dhe importet nga Kina

    11:50 - Korrik 17, 2025
    Na Ndiqni
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    Ekofin Media
    Rreth nesh
    Rreth nesh

    Informacione, analiza, të dhëna rreth zhvillimeve ekonomike dhe financiare. Qytetarët në fokus. Gjithçka për transparencën. Ekofin Albania.

    Kryesore
    18:06 - Korrik 17, 2025

    “The Economist”: Bumi i turizmit në Shqipëri si përfitim i papritur për Jared Kushner

    15:40 - Korrik 17, 2025

    Euros nuk po “i dihet fundi”, zbret në një tjetër pikë të ulët historike të këmbimit me lekun

    13:11 - Korrik 17, 2025

    Rriten me 45% bizneset e huaja të regjistruara në Shqipëri në 3-mujorin e dytë të vitit

    Të Fundit

    “The Economist”: Bumi i turizmit në Shqipëri si përfitim i papritur për Jared Kushner

    18:06 - Korrik 17, 2025

    Grupi OTP renditet ndër bankat me performancën më të mirë në Evropë për të dytin vit radhazi

    16:39 - Korrik 17, 2025

    Euros nuk po “i dihet fundi”, zbret në një tjetër pikë të ulët historike të këmbimit me lekun

    15:40 - Korrik 17, 2025
    © 2025 Ekofin. Crafted with love by BeeTech Solutions.

    Shkruani togfjalëshin dhe shtypni Enter