Qyteti katalanas i Barcelonës, shtëpia e Sagrada Familia, tani fuqizohet pjesërisht nga trenat e tij të metrosë, falë një sistemi të quajtur frenim rigjenerues.
Kur një automjet elektrik ngadalësohet, energjia e tepërt kinetike e çliruar gjatë shtypjes së frenave mblidhet, shndërrohet në energji elektrike nëpërmjet një gjeneratori dhe më pas ruhet për përdorim në të ardhmen. Automjetet më të mëdha prodhojnë më shumë fuqi kinetike dhe kanë kapacitetin për të ruajtur më shumë energji të tepërt. Teknologjia po përdoret gjithnjë e më shumë në makinat elektrike, por kur bëhet fjalë për trenat, ajo në fakt ka qenë rreth e rrotull për dekada.
Hyni në projektin MetroCharge të Barcelonës, i cili përdor energjinë e frenimit nga trenat e nëntokës për të fuqizuar të njëjtat automjete, si dhe stacionet dhe shkallët lëvizëse të tyre, ventilimin dhe sistemet e ndriçimit. Çdo energji e tepërt pompohet deri në nivelin e tokës dhe përdoret për të fuqizuar stacionet lokale të karikimit të makinave elektrike.
Sistemi, i cili përfshin gjithashtu panele diellore, mbulon nevojat për energji të 28 nga 163 stacionet e metrosë së Barcelonës, duke kursyer 6% të energjisë totale të shpenzuar nga Metro.
Projekti MetroCharge kushtoi rreth 7.3 milionë euro (7.6 milionë dollarë), të cilat qyteti pret t’i rikuperojë brenda pak vitesh përmes kursimeve të energjisë dhe të ardhurave.