Shqipëria është kujtuar shumë vonë të investojë në rrjetin e saj hekurudhor, ndërsa aktualisht renditet e fundit në Europë sa i përket dendësisë së hekurudhave.
Në vitin 2023, rrjeti hekurudhor i BE-së kishte 200 947 km linja hekurudhore, me dendësinë më të lartë që gjendej në dhe përreth qyteteve kryesore dhe qendrave të tjera të popullsisë.
Sipas Eurostat, dendësia më e lartë e rrjetit hekurudhor është regjistruar në Çeki, me 123.2 metra linja hekurudhore për km². Vende të tjera të BE-së me densitet të lartë përfshinin Belgjikën (119.2 m/km²), Gjermaninë (109.5 m/km²) dhe Luksemburgun (104.8 m/km²).
Nga ana tjetër, dendësia më e ulët e rrjetit hekurudhor u gjet në Shqipëri (9 m/km²), Greqi (14.0 m/km²) dhe Finlandë (19.4 m/km²). Dendësi të ulëta u regjistruan gjithashtu në Suedi (26,8 m/km²), Estoni (27,2 m/km²), Portugali (27,8 m/km²), Letoni (28,9 m/km²) dhe Irlandë (29,8 m/km²).
Zgjerimi i linjave hekurudhore me shpejtësi të lartë në BE
Në rrjetin hekurudhor të BE-së, linjat hekurudhore të shpejtësisë së lartë të projektuara për shpejtësi prej 250 km/h ose më shpesh përfshijnë kufijtë kombëtarë, duke lehtësuar udhëtimin pa probleme me shpejtësi të lartë nëpër BE. Ky rrjet i ndërveprueshëm ka pasur rritje të konsiderueshme gjatë dekadës së fundit. Nga viti 2013 deri në vitin 2023, ai u zgjerua me 2 744 km (+47,2%) në 8 556 km.
Në vitin 2023, Spanja kryesonte me 3 190 km linja me shpejtësi të lartë, një rritje prej 66% nga 1 919 km në 2013, e ndjekur nga Franca me 2 748 km (+35% nga 2 036 km), Gjermania me 1 163 km (+32% nga 881 km) dhe Italia me 7%30 km (+32% nga 881 km) 675 km). Belgjika regjistroi 211 km linja me shpejtësi të lartë dhe Holanda 90 km (të dyja të pandryshuara nga viti 2013). Danimarka zë 57 km, e inauguruar në vitin 2019.