Papunësia është më e përhapur të personat me arsim profesional të mesëm se ne ato me gjimnaz.
Personat që mbarojnë arsimin profesional duhet të jenë më të integruar në tregun e punës për shkak të profilizimit më të lartë në disa zanate dhe që përmbushin me lehtë nevojat e tregut, në krahasim me personat që mbarojnë arsimin e mesëm të përgjithshëm i njohur si gjimnazi.
Duke analizuar zhvillimet në tregun e punës gjatë vitit 2020 INSTAT vërejti se 35 për qind të papunëve gjatë vitit të kaluar ishin me arsim profesional, ndërkohë që vetëm 10 për qind e të papunëve ishin me gjimnaz.
Në vitin shkollor 2020-2021 ishin të regjistruar mbi 19 mijë nxënës në arsimin profesional. Formimi teknik-profesional ofrohet në rreth 53 shkolla, nga të cilat 9 janë private, kryesisht të gjitha me vendndodhje në zonat urbane. Shumica e shkollave ofrojnë dy deri në katër profile, ndërsa më shumë se një e katërta ofrojnë më shumë se tetë zgjedhje profesionale. Djemtë përbëjnë shumicën e studentëve të arsimit profesional. Sipas të dhënave zyrtare shumica e vajzave e shfrytëzojnë arsimin profesional si një rrugë drejt arsimit të lartë (mbi 79% e vajzave të diplomuara nga arsimi profesional regjistrohen në universitet, në krahasim me 39.2% të djemve), ndërsa djemtë kryesisht hyjnë në tregun e punës pas diplomimit.
Vetë arsimi profesional po orientohet nga prodhimi drejt profesioneve të shërbimit (ekonomi, menaxhim, hoteleri, turizëm, dhe TIK).
Por përveç shkollave profesionale të mesme ka edhe mbi 340 subjekte private të licencuara, 30 nga të cilat janë Qendra të Formimit Profesional që drejtohen nga shteti. Këto institucione japin certifikata që njihen, por ende nuk ekziston një sistem monitorimi për të vlerësuar standardet e formimit, që ato ofrojnë dhe cilësinë e njohurive që ato japin.