Në ambientet e Bankës së Shqipërisë u organizua sot hapja e fushatës ndërgjegjësuese “As i vjetër e as i ri, jam thjesht Lek!”.
Kjo iniciativë e re e Bankës së Shqipërisë ka si qëllim ndërgjegjësimin e publikut për mospërdorimin e termave të gabuar “lek i ri” dhe “lek i vjetër” në veprimet e tyre financiare, terminologji që ka sjellë në kohë një konfuzion të vazhdueshëm.
Pikërisht për të shmangur këtë konfuzion, Banka e Shqipërisë ka ndërmarrë një fushatë kombëtare disavjeçare, për të theksuar se monedha shqiptare quhet thjesht Lek dhe vlera nominale e saj është ajo e shkruar mbi monedhë apo kartëmonedhë.
Të pranishëm në këtë aktivitet ishin guvernatori i Bankës së Shqipërisë Gent Sejko, Prof. Dr. Adrian Civici, akademik i Asociuar në Akademinë e Shkencave të Shqipërisë dhe Valbona Treska, presidente e Urdhrit të Psikologut.
Gjatë fjalës së tij, guvernatori Sejko u shpreh se Banka e Shqipërisë vendosi të ndërmarrë këtë fushatë në kuadër të rolit të saj në edukimin financiar si dhe në përmbushje të rekomandimeve të lëna nga Kuvendi i Shqipërisë për këtë qëllim, në rezolutat e vlerësimit të veprimtarisë së institucionit tonë.
Në vijim Guvernatori theksoi se, “të dhënat e vrojtimin në bazë kombëtare për matjen e shkallës së përdorimit të terminologjisë “lek i ri – lek i vjetër” dëshmojnë se komunikimi i gabuar i vlerës së lekut është një fenomen mjaft prezent në shoqërinë tonë, pasi më shumë se gjysma e të intervistuarve e lexojnë apo e identifikojnë gabim vlerën e lekut”.
Gjithashtu, vijoi ai, rezultatet tregojnë se komunikimi i gabuar i vlerës së lekut varion sipas grupeve socio-demografike, si grupmosha, niveli arsimor, punësimi, niveli i të ardhurave etj.